زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 24 / 2 / 1392برچسب:, :: 9:14 قبل از ظهر :: نويسنده : khodam

 

فتاده مرغ دلم ز آشیان در این وادی

كه هر كجا رود افتد به دام صیادی

به دانه ای دُّر یكدانه می دهد برباد

نه گوش هوش و نه چشم بصیر نقّادی

چنان اسیر هوا و هوس شدم كه نپرس

نه حال نغمه سرایی نه طبع وقّادی

دلا دل از همه برگیر و خلوتی بپذیر

مدار از همه عالم امید امدادی

مگر ز قبله حاجات و كعبه مقصود

ملاذ(1) حاضر و بادی(2)علیّ الهادی

محیط كون و مكان نقطه بصیر وجود

مدار عالم امكان مجرّد و مادی

شَها تو شاهد میقات «لِی مَعَ اللّهی»(3)

تو شمع جمع شبستان مُلك ایجادی

صحیفه ملكوتیّ و نسخه لاهوت

ولیّ عرصه ناسوت بهر ارشادی

مقام باطن ذات تو قاب قوسین است

به ظاهر ارچه در این خاكدان اجسادی

كشیدی از متوكل شدائدی كه به دهر

ندیده دیده گردون ز هیچ شّدادی

گهی به بركه درندگان(4) گهی زندان

گهی به بزم مِی و سازِ باغی عادی(5)

تو شاه یكّه سواران دشت توحیدی

اگر پیاده روان در ركاب الحادی

ز سوز زهر و بلاهای دهر جان تو سوخت

كه بر طریقه آباء و رسم اجدادی

شنبه 24 / 2 / 1392برچسب:, :: 9:9 قبل از ظهر :: نويسنده : khodam

 اس ام اس ویژه تولد امام علی (ع)

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور كرد. و همگان را با انسانی آشنا كرد كه پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارك
 
 
روز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست ...
 
روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته ...
 
و اون گنجی یه كه هر كسی نمی تونه دارای اون باشه ...
 
روز موجودی با محبت به نام پدر ..
 
پدر عزیزم روزت مبارك
 
تبریك به كسی كه نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سكوت، مهربانی و... بسیار سخت است پدرم روزت مبارك
 
روز مرد رو به مرد راستینی كه مقام زیبای مردانگی رو درك كرده تبریك میگم پدرم روزت مبارك
 
پدر ، نام تو تكیه گاه من است . روز پدر رو خدمت شما پدر عزیزم تبریك عرض میكنم .
 
نمك بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ، جگرها خون شود تا یك پسر مثل پدر گردد .
 
پدر عزیزم
از تو آموختم چگونه سبكبال زندگی كنم تا هجرتم نیز سبكبال باشد
این بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی
 
پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارك . از صمیم قلب دوستت دارم . .
 
پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ، بدان كه برای من بهترینی . روز پدر مبارك باد
پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارك باباجون
 
 
چهار شنبه 9 / 2 / 1392برچسب:, :: 4:45 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 اقا یا خانم عزیز اخه چرا 

                               این همه وبلاگ درست اومدی وبلاگ من بنده خدا

از همه جا بی خبر اومدی هگ کردی 

                                               اخه چرا 

من همه عشقم این بود که بیام اینجا مطلب بزارم هم شما یک خیری ببینید هم من از نظرات شما استفاده کنم 

راستی من که از هر جایی مطلب می اوردم منیع اون مطلب می گفتم 

اخه باز چرا ای بیمار 

ضعیف گیر اوردی عیبی نداره از دست من که چیزی بر نمی اد و یاد ندارم که این نقص بر طرف کنم 

اما یک خدایی هم اون بالا هست که من تو رو می سپارم به اون

حالا اگه می خواهی نفرینم پس بگیرم خودت بیا مثل یک انسان نمومه  این قسمتی که میشه نظر بدی رو که خراب کردی بیا خودت درست کن من که یاد ندارم

از دوستان من شخصا معذرت می خواهم  من می دونم که او طرف که خراب کرده کیه اگه درست نکنه من خودم که کاره ای نیستم  ولی از کس دیگه ای می خواهم بیاد این نقص فنی درست کنه 

دوستای گلم لطفا صبر پیشه کنید

 

چهار شنبه 19 / 1 / 1392برچسب:, :: 9:42 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 


دختران نوجوان به یکی از اصلی ترین منابع تامین نیازهای جنسی گردشگران خارجی تبدیل شده اند که برای تعطیلات به برزیل سفر می کنند.

به گزارش تابناک اجتماعی؛ کریس راجرز خبرنگار بی بی سی بیان می کند که برزیل چگونه در حال سبقت گرفتن از تایلند در جذب توریست جنسی و همچنین تلاشها برای مهار این وضعیت است.

 

از این دختران به نظر بیشتر از ۱۳ سال ندارد و یکی از چندین دختری است که در آفتاب نیمروز در خیابان به دنبال مشتری است و در حالی که ماشینم را در خیابان پارک می کنم با رقص تحریک کننده ای سعی دارد تا نظر من را جلب کند.

کلمی ۱۳ ساله جلو آمده و می گوید که آیا علاقمند به داشتن برنامه هستم؟ برنامه اسم رمزی است برای روابط جنسی یک ساعته. وی در قبال این کار تنها ۵ دلار می خواهد. زن سن دار دیگری که در همان نزدیکی ایستاده جلو آمده و خود را مادر کلمی معرفی کرده و می گوید: دو دختر دیگر هم هستند که هر دو هم سن دخترم هستند. با همین قیمت. متلی هم در همین نزدیکی است که می شود اتاقی را برای یک ساعت کرایه کرد.

عذرهای متعددی را می آورم و به سمت بارها و فاحشه خانه های منطقه قرمز شهر می روم.
با وجود سخت گیری های پلیس اما به نظر نمی رسد خودفروشی کودکان چندان هم از خیابانهای شهر رسیف ناپدید شده باشد. کشوری که قرار است تا ۴ سال آینده میزبان جام جهانی شده و اوضاع اقتصادی خود را رونق دهد.

برزیل به دلیل داشتن سواحل طولانی و مرموز خود که هرساله رکورددار جذب توریست می شود موفق شد تا حد زیادی در برابر رکود جهانی اقتصاد ایستاده و مقاومت کند.

شهرت شهوانی این کشور مدتهاست که به جذب ناخواسته توریستها منجر شده است. هر هفته تورهای ویژه گذراندن تعطیلات هزاران اروپایی مجرد را با پروازهای اختصاصی برای فحشا ارزان به برزیل می آورند و هم اکنون این کشور به عنوان نخستین مقصد توریستی جهان از تایلند هم سبقت گرفته است!

با فرود آمدن شب توریسم جنسی در خیابانهای رسیف در ایالت پرنامبوکو برزیل زنده شده و دختران فاحشه با توریستها مخلوط می شوند. سن قانون فاحشگی در برزیل ۱۸ سال است اما بسیاری از آنها بسیار جوانتر و حتی کودک به نظر می رسند.

رانندگان تاکسی با دخترانی که برای وارد شدن به بارها بسیار جوان هستند. یکی از این رانندگان دو دختر را به قیمت یک نفر و همچنین رساندن رایگان ما تا متل پیشنهاد می کند و با معرفی سارا و ماریا به من می گوید: اینها به سن قانون نرسیده اند بسیار ارزانتر از آنهایی هستند که به سن قانون رسیده اند.

هیچکدام سعی نمی کنند سنشان را پنهان کنند و در حالیکه دست در دست هم دارند کمی وحشت زده به نظر می رسند. منطقه قرمز شهر رسیف هم اکنون مملو از ماشینهایی شده که به آرامی از کنار گروههای دخترانی که بدنهای خود را به نمایش گذاشته اند خزیده و رد می شوند.
پیا ۱۳ ساله موافقت می کند تا از زندگیش به عنوان یک کودک خودفروش بگوید. وی می گوید که هر روز در نقطه مشخصی از خیابان از صبح تا شب کار می کند تا بتواند خرج اعتیاد پدر و مادرش به کوکائین را تأمین کند. پیا گفت: معمولاً هر شب ۱۰ مشتری دارم که هر کدام بین ۵/۳ تا ۵/۵ دلار می دهند که برای خرید یک بسته کراک کافی است.

 

 

برای امنیت بیشتر پیا با گروهی از دختران بزرگتر کار می کند که هم برای آنها مشتری می آورند و هم از دختران جوانتر و پول آنها مراقبت می کنند.

او گفت : دختران زیادی هستند که از من کوچکتر بوده و اینجا کار می کنند مثلا خواهر من ۱۲ سال دارد و یک دختر۱۱ ساله هم هست. اما پیا نگران خواهرش بیانکا است چون آخرین بار با مردی غریبه بیرون رفته و دیگر بازنگشته است.

پیا از سن ۷ سالگی این کار را شروع کرده و بر اساس تخمینهای یونیسف ۲۵۰۰۰۰ نوجوان فاحشه در برزیل وجود دارد. وی می گوید: من مدتهاست که این کار را انجام می دهم و هیچگاه به خطراتش فکر نمی کنم. خارجیها اینجا زیاد هستند و من با بسیاری آنها بوده ام.

 

پنج شنبه 10 / 12 / 1391برچسب:, :: 7:41 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 

ما چند حدیث از امام ها :
امام باقر (ع) : هر زنی که یک لیوان آب به شوهرش بدهد از یک سال روزه داری و شب زنده داری برایش برتر است. (البته با عشق!) 

امیر مومنان علی (ع) : جهاد زن آراستگی و زیبایی برای شوهرش است. (دقت کنید فقط شوهر!) 

پیامبر (ص) : این گفته مرد به زن که "تو را دوست دارم" هیچگاه از قلب او بیرون نمیرود. 

پیامبر (ص) : نشستن مرد درکنار همسر خود پیش خدا دوست داشتنی تر از اعتکاف و شب زنده داری در مسجد خودم (در مدینه) است. 

پیامبر (ص) :آن مردی که برای همسر خود لقمه میگیرد نزد خدا پاداش دارد. (البته اگه با عشق باشه!)
 
چهار شنبه 30 / 11 / 1391برچسب:, :: 8:5 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ یکی از محافظان مقام معظم رهبری در قالب خاطره ای گفت: یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع نامناسبی داشتند.

آنها به یک باره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند واینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را صادر خواهد کرد. ولی برخلاف تصور آنها، آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟؛ آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواجه شد، واقعیت را گفت؛ و جواب داد خیر من و این دختر دوست هستیم.

آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود: بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیائید، و من هم آمادگی دارم که شخصا خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خداحافظی کردند و طبق قرار همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند .

آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند. با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان مسیر زندگی خود را تغییر دادند آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.
منبع/ نشریه ماه تمام، شماره ۳،ص۱۷

دو شنبه 28 / 11 / 1391برچسب:, :: 3:38 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 

 
  • استقامت و پیروزی:

- ملتهای مؤمن، هوشیار و با استقامت در زمان متناسب، قطعاً و یقیناً از یاری پروردگار برخوردار می شوند و این حقیقت، سنت تغییر ناپذیر الهی است و بر اساس همین سنت الهی ملت ایران در این مرحله وهمه مراحل دیگر بر دشمنان خود پیروز خواهد شد.

- اگر ملت عزیز و جوانان خوش روحیه و پر توان ایران، مسیر خود را با پایداری ادامه دهند بدون شک و براساس سنت صادق الهی در زمان مناسب، همه آمال، آرزوها و شعارهای «ملی، اسلامی و جهانی» آنان تحقق پیدا می کند، مسیر تاریخ عوض می شود و زمینه های ظهور حضرت ولیعصر (عج) فراهم خواهد شد.

 

 

  • توجه به تحرکات دشمن و خواندن دست او:

- باید با «تقوای جمعی و مراقبت و هوشیاری همگانی»، متوجه طرحهای دشمن باشیم و اجازه ندهیم هیچ مسئله ای، حواسمان را از دشمن پرت کند.

- مطبوعات و پایگاه‌های اینترنتی از سرگرم کردن مردم به مسائل فرعی و نادرست، بپرهیزند. همه این توصیه ها، بخاطر این است که باید حواسمان به دشمن جمع باشد تا بفهمیم که دنبال چه طرح و هدفی است.

- بررسی رفتار و گفتار مستکبران، نشان می دهد که ذهن دشمن بر انتخابات مهمی که 5 ماه دیگر یعنی در خرداد 92، برگزار می شود،‌متمرکز شده است.

- ممکن است کسانی سعی کنند در ایام انتخابات با بوجود آوردن حادثه ای یا ماجرایی اقتصادی، سیاسی یا امنیتی سر مردم را به چیزهای دیگری گرم کنند که این هم جزو نقشه هاست البته بنده مطمئنم که ملت ایران بسیار با بصیرت تر و با هوش تر از این است که با چنین ترفندهای خصمانه دشمنان یا عوامل آنها فریب بخورد.

 

  • بازی نکردن در پازل دشمن:

- همه، حتی کسانی که ممکن است از سردلسوزی درباره انتخابات توصیه های عمومی کنند حواسشان باشد که به این مقصود دشمن کمک نکنند.

- مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید.

 

  • پرهیز از القای شبهه در انتخابات:

-  معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرفهای شما مردم را از انتخابات مأیوس نکند.

- سعی می کنند به مردم تلقین کنند که انتخابات سلامت لازم را ندارد اینگونه رفتارها و سخنان را از دیگر روشهایی است که به تحقق اهداف دولتهای مستکبر کمک می کند.

 

  • تاکید بر سلامت انتخابات و پایبندی به قانون:

- بنده نیز اصرار و تأکید دارم که انتخابات باید با سلامت و امانتداری کامل انجام شود و مسئولان دولتی و غیردولتی با رعایت کامل قوانین و تقوا و پاک دستی،‌انتخابات سالمی را برگزار کنند که مطمئناً همینجور خواهد شد.

- پایبندی همه به این راهها و قوانین سلامت انتخابات را تضمین می کند مگر اینکه کسانی بخواهند از راههای غیرقانونی عمل کنند همچنانکه برخی در سال 88 اینطور عمل کردند و برای مردم و کشور مزاحمت و ضرر بوجود آوردند و برای خودشان نیز در زمین و در ملاءاعلی، اسباب سرشکستگی و بدبختی فراهم کردند

 

  • صلاحیت کار اجرایی:

- اداره مملکت، کار اجرایی کوچکی نیست  بلکه کار سنگینی است که بر دوش مجریان سطح بالا قرار می گیرد بنابراین کسانی به میدان نامزدی بیایند که این توانایی را در خود احساس می کنند و کار اجرایی را بلدند.

- ممکن است کسانی که در سطوح دیگری کار می کنند بعضاً تشخیص ندهند که اداره کشور چقدر بار سنگینی است بنابراین اشخاصی نامزد شوند که توان انجام دادن این وظیفه را در خود می بینند.

- افرادی که می خواهند نامزد شوند علاوه بر درک سنگینی کار، صلاحیتهای لازم در قانون اساسی را که شورای نگهبان نیز بر آنها تکیه خواهد کرد، در خود ملاحظه کنند.

- نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید واقعاً وابسته و دلبسته نظام و قانون اساسی باشند و بخواهند حقیقتاً قانون اساسی را اجرا کنند چرا که رئیس جمهور در این زمینه قسم می خورد و طبعاً نمی تواند قسم دروغ بخورد.

 

  • و یک پیش بینی دیگر:

- ان‌شاءالله به اذن الهی و فضل پروردگار، در خرداد 92 انتخاباتی خوب و پرشور برگزار خواهد شد.

 

  • اسم رمز آشوب 92 چیست؟

و اما نکته کلیدی که امام خامنه ای به خوبی با اشاره به آن٬‌دست دشمن و فتنه سازان داخلی آنان را خوانده و از هم اکنون آنها را خلع سلاح نموده است٬‌بحث " انتخابات آزاد " است که به نظر می رسد اسم رمز آشوب و فتنه جدید در انتخابات سال 92 باشد.

با جستجویی کوتاه در اینترنت می توان پی برد که چه کسانی تاکنون با آگاهی و یا غفلت و یا به فرموده رهبری از سر دلسوزی اشتباه صحبت از انتخابات آزاد کرده اند.

- رضا پهلوی: مردم برای برگزاری «انتخابات آزاد» از پا نخواهند نشست

- محمد خاتمی: فقط یک راه وجود دارد، «انتخابات آزاد!»

- موسوی‌خوئینی‌ها‌: اگر موسوی و کروبی نیاییند انتخابات «آزاد» نیست!

- هاشمی رفسنجانی: برگزاری «انتخابات آزاد»، شفاف اعتماد مردم را افزایش می دهد.

- موسوی لاری: باید عرصه برای انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان باز باشد.

- زیباکلام: انتخابات باید آزاد باشد.

- پورمحمدی : ضرورت کشور انتخاباتی «شفاف» ، «آزاد» و «اعتمادآفرین» است.

- حسن شریعتمداری از چهره‌های ضد‌انقلاب: انتخابات آزاد به عنوان جنبش مطالباتی به معنی تلاش برای دموکراتیزه کردن نظام درون خودش است اما انتخابات آزاد به عنوان استراتژی، یکی از استراتژی‌های جهانی برای گذار از نظام‌های توتالیتر و استبدادی به دموکراسی است.

- مریم رجوی سرکرده ی گروهک منافقین نیز طی یک سخنرانی خواستار برگزاری انتخابات آزادشده است.

- محمدرضا خاتمی نائب رئیس مجلس ششم و دبیرکل حزب منحل‌شده مشارکت  ‌در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد: اصلاح‌طلبان زمانی می‌آیند که انتخابات آزاد باشد. هدف برگزاری انتخابات آزاد است. برگزاری انتخابات آزاد یعنی اعلام عملی تغییر سیاست‌ها و یعنی همه‌ چیز و همه کس در چارچوب قانون.

- غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران که به دلیل جرائم مالی از این سمت کنار گذاشته شده بود نیز فقط «انتخابات آزاد» را ‌راه‌حل بهتر اداره شدن کشور عنوان کرده است.

  •  و اما اولین بار این واژه توسط کجا و چه کسانی مطرح شد؟

در راستای پیگیری این طرح مشترک با مانور بر روی کلیدواژه "انتخابات آزاد" موسسه اینترپرایزنیز در تابستان سال جاری و پیش از اظهارنظر محمد خاتمی، تنها راه عملی تغییر نظام در ایران را برگزاری "انتخابات آزاد" در ایران عنوان می‌کند!

 

بار دیگر بیانات امام خامنه ای را مرور می کنیم:

 برخی  بطور مکرر می گویند انتخابات باید آزاد برگزار شود . معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرفهای شما٬ مردم را از انتخابات مأیوس نکند.

در کدام کشور درباره صلاحیتها، ملاحظات لازم اعمال نمی شود؟ چرا اینقدر بر این مسئله تکیه و تلاش می کنید در ذهن مردم این تصور بوجود بیاید که شرکت در انتخابات فایده ندارد؟

اشخاصی که خواسته یا ناخواسته در این چارچوب حرکت می کنید مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید.

پایبندی همه به این راهها و قوانین سلامت انتخابات را تضمین می کند مگر اینکه کسانی بخواهند از راههای غیرقانونی عمل کنند همچنانکه برخی در سال 88 اینطور عمل کردند و برای مردم و کشور مزاحمت و ضرر بوجود آوردند و برای خودشان نیز در زمین و در ملاءاعلی، اسباب سرشکستگی و بدبختی فراهم کردند.

دشمنان اگر میتوانستند کاری می‌کردند که اصلا انتخابات برگزار نشود ولی این کار برای آنها مقدور نیست، مایوس هستند از اینکه بتوانند این کار را انجام بدهند، یکبار بعضی‌ها تلاش کردند که انتخابات مجلس را عقب بیاندازند، حتی به ما گفتند اگر می‌شود 2 هفته عقب بیاندازید، گفتیم نمی‌شود انتخابات بایددرهمان روز خودش انجام شود، یک روز هم نباید عقب بیافتد، نتوانستند و دستشان به جایی نرسید، این را تجربه کردند، میدانند انتخابات عقب افتادنی نیست دنبال راههای دیگر هستند یکی از این راه این است که انتخابات بدون حضور پرشور مردم برگزار شود.

ممکن است کسانی سعی کنند در ایام انتخابات با بوجود آوردن حادثه ای یا ماجرایی اقتصادی، سیاسی یا امنیتی سر مردم را به چیزهای دیگری گرم کنند که این هم جزو نقشه هاست البته بنده مطمئنم که ملت ایران بسیار با بصیرت تر و با هوش تر از این است که با چنین ترفندهای خصمانه دشمنان یا عوامل آنها فریب بخورد.

ومکرو ومکرالله والله خیر الماکرین!

پنج شنبه 19 / 11 / 1391برچسب:, :: 7:51 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 با سلام 

من یک جوان ایرانیم خوب که به این ماجرا ها نگاه می کنم منظورم ماجرای این تحریم هایی هست که فکر می کنند

می توانند ایران به این بزرگی و عظمت به زانو در بیاورند  اما اینجاست باید گفت زهی خیال باطل.

ما درسته که نسل سوومیم اما به قول معروف ما اهل کوفه نیستیم علی جان تو را تنها بگذاریم  ما جوانان ایرانیم 

سرزمینی که هنوز که هنوز دارن شهدا مارو از سر مرز میارن به خانوادهاشون تحویل می دند اون جوونایی که

جوونی و عمرشون گذاشتن برای این وطن چه اونایی که زندگیشون هدیه کردند برای انقلاب و چه اونایی که برای

ایران و امام پر پر شدند ما هم فرزندان همان جوانانیم  اون موقعه یک جور جنگیدن حالا نوبت ما که طوری دیگر بجنگیم

اگه تاریخ ورق بزنیم متوجه می شیم که این غربی ها در هر صورتی می خواهند ما شرقی ها مخصوصا ما ایرانیان

از پیشرفت و توسعه دور نگه دارند اگر کمی توجه کنیم می بینیم  که این نفت یا همان طلای سیاه کشور ما را در 8

سال جنگ همراهی کرد چرا چون ملی شده بود و ان زمانم همین غربی ها و دست نشانده های انهاجلوی ملی شدن 

 نفت گرفته بودند و ما رو استئمار می کردن و حالا هم به نمایندگی تمام جوانان می گویم:

حق مسلم ما انرژ ی هسته ای است

سه شنبه 15 / 11 / 1391برچسب:, :: 12:29 قبل از ظهر :: نويسنده : khodam

 بچه‌دار شدن، تغييرات مهمي در زندگي ايجاد مي‌كند و از آنجا كه عمده مسئوليت بزرگ كردن كودك در اكثر نقاط دنيا بر عهده مادران است، پس بچه‌دار شدن بيش از آنكه بر زندگي مردان اثر بگذارد، زندگي مادران را تحت تاثير قرار مي‌دهد. در ديدگاه اقتصادي، با بزرگ كردن و تربيت فرزندان، يعني وظيفه بسيار مهم تربيت نسل آينده، مانند يك سرگرمي برخورد مي‌شود.

 

زنان در حالت عادي نيز درآمد، حمايت و ارزش واقعي خود را در مقابل كمك‌هايي كه به جامعه مي‌كنند دريافت نمي‌دارند و مادر شدن، مشكلات آنان را دو چندان مي‌كند تا جايي كه مجبور مي‌شوند از شغل خود چشم‌پوشي كرده تا به وظيفه مادري خود برسند. در يك نگاه كلي مي‌توان گفت كه امروزه مردان نقش بيشتري در مقايسه با گذشته، در تربيت فرزندان بر عهده مي‌گيرند، اما كارهاي روزمره خانه، پخت غذا، حمايت عاطفي، نگهداري از كودكان، خريد و ديگر جزييات زندگي، همگي بر دوش مادران قرار گرفته است، بدون اينكه راهي براي جبران اين تلاش‌ها انديشيده شود.

دو شنبه 14 / 11 / 1391برچسب:, :: 7:57 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

با سلام

خدمت شما دوستان عزیز و گرامی 

اینجا جا داره که بنده از تمامی شما عزیزان تشکر کنم که صبر و حوصله به خرج می دهید و به وبلاگ من توجه می کنید  

دوستان من تا جایی که ذهن یاری کند سعی می کنم منبع مطالبی که در اختیار شما دوستان قرار می دهم

از منابع معتبر باشد  و همجنین ان منابع را ذکر کنم  

از دوستان عزیزم خواهشمندم اگر اشکالی در موضوع ها یا صحت انها می بینید لطفا حوصله به خرج دهید و نکته 

مورد نظر را یاد اوری کنید  تا با کمک هم بتوانیم هرچه بهتر مطالب صحیح تری را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

   دوستان عزیزم همیشه به یاد شما هستم  دوستتون دارم و با خاطرات شما زنده ام                           

                                                                                                                   با تشکر مدیر وبلاگ

                                                                                                                        مه لقا

دو شنبه 2 / 10 / 1391برچسب:, :: 4:45 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 

جمعه 24 / 8 / 1391برچسب:, :: 8:14 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 

 

  

 

حسین (ع) جان تو چه کردی ؟

 

حسین (ع) قیام کرد

 

قرآن خواند

 

نماز خواند

 

صبر کرد

 

آزمایو خدا (جل جلالهبا حسین(ع) است

 

ش شد

 

شهید شد

 

و به خدا رسید

 

خدا (جل جلالهاز او تمامی اینها را قبول کرد

 

و از حسین (ع) تشکر کرد

 

او را نزد خود جای داد

 

و دشمنانش را لعن کرد

 

 

 

از هر سو که به امام حسین (ع) بنگری جلوه ای از جمال حضرت حق (جل جلاله) نمایان است.

 

حسین بن علی(ع) به منتهای کمال بشریت رسید

 

لایق شد تا همه هستی به او سجده کنند ...

وادی حسین (ع) وادی پیچیده ای است .

چهار شنبه 15 / 3 / 1391برچسب:, :: 11:40 قبل از ظهر :: نويسنده : khodam

 

چهار شنبه 15 / 3 / 1391برچسب:, :: 11:36 قبل از ظهر :: نويسنده : khodam

 از دین نبی شکفته جان و دل من

با مهر علی سرشته آب و گل من
گر مهر علی به جان نمی ورزیدم
در دست چه بود از جهان حاصل من

تا حبّ علی و آل او یافته ایم
کام دل خویش مو به مو یافته ایم
وز دوستی علی و اولاد علی است
در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم

تا که بر لب نامت ای زیباترین، می آورم
آسمان ها را تو گویی بر زمین می آورم
تو طلوع آفتابی، من اذان مغربم
زیر لب نام امیرالمؤمنین می آورم

آن شیر دلاور که زبهر طمع نفس
در خوان جهان پنجه نیالود، علی بود
شاهی که وصی بود و ولی بود، علی بود
سلطان سخا و کرم و جود، علی بود

میلاد مرتضی اسدالله حیدر است
جشن ولادت علی(ع) آن میر صفدر است
زوجی برای فاطمه حق آفریده است
این زادروز همسر زهرای اطهر است

هر کس که شود داخل حصن حیدر
ایمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علی و آل چیزی نبود
سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر
میلاد امام علی(ع) مبارک باد

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است
جان من، جانان من، روح و روان من علی لست
تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علی است
میلاد امام علی(ع) مبارک باد

زد عشق تو خیمه در دل ما
حل شد زتو جمله مشکل ما
با مهر علی و آل بسرشت
از روز ازل خدا دل ما
میلاد امام علی(ع) مبارک باد

حجت حق، از حریم حق، به امر حق عیان شد
روشن از نور رخش، ارض و سما، کون و مکان شد
خانه زاد حق ولادت یافت اندر خانه ی حق
حق به مرکز جا گرفت، باطل گریزان از میان شد
میلاد امام علی(ع) مبارک باد

زان سبب ماه رجب ماه خداست
که اندر آن میلاد شاه لافتی ست
شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت:
چون که صد آمد نود هم پیش ماست
میلاد امام علی(ع) مبارک باد

دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت
جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت
هنگام نهادن قدم بر سر خاک
دیوار حرم به احترام تو شکافت
میلاد امام علی(ع) مبارک باد

مکه پر شور و شعف
کعبه می گیرد شرف
قبله را قبله نما
آمده میر نجف
میلاد امام علی(ع) مبارک باد

نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی
از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی
تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند
پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی

دلم شده غرق سرور و شعف
کعبه شده بهر علی یک صدف
مرغ دلم رها شده به سوی
ایوان باصفای شاه نجف

تمام لذت عمرم همین است
که مولایم امیرالمومنین است
میلاد امام علی(ع) مبارک باد

چهار شنبه 15 / 3 / 1391برچسب:, :: 11:16 قبل از ظهر :: نويسنده : khodam

 

 

ای علی، ای آیت جان، آمدی

آمدی، ای جان جانان، آمدی


ذات حق را جلوه گر چون آفتاب

دل فروز، از مشرق جان آمدی


کعبه از نور جمالت روشن است

کز حریم لطف یزدان آمدی


ای ز تو، آیین احمد در کمال

ای دلیل راه انسان، آمدی


شهر بند عشق را، مفتاح راز

تا گشایی راز قرآن آمدی


خاتم دین خدا را پاسدار

ای به حشمت چون سلیمان آمدی


تا بر افروزی چراغ معرفت

در طریق علم و عرفان آمدی


یار با مظلوم و، با ظالم به جنگ

رحمتِ این، زحمتِ آن، آمدی


برفراز قله آزادگی

عالم آرا، مهر تابان آمدی


دردهای دردمندان را به لطف

ای طبیب جان، به درمان آمدی



تا بسوزی پرده های شرک را

شعله آسا، گرم و سوزان آمدی


ای ولی حق زمین را از فروغ

چون فلک، اختر به دامان آمدی


آسمان احمدی را، همچو مهر

سرکشیده از گریبان آمدی


دست حق، آمد برون از آستین

تا تو، ای بازوی ایمان آمدی


موج خیز مکتب توحید را

همچو مروارید غلطان آمدی


قبله جان محبان خدا

مرحبا، ای شیر یزدان آمدی



میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گرامی باد...





صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 214210
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


يا امام زمان تسليت ما را بپزير


<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت